10 důvodů, proč je super mít blog


Když jsem viděla téma týdne, hned mi bylo jasné, o čem článek napíšu. Proto vám teď chci představit mých 10 důvodů, proč je tak super, když má člověk blog.

1) Člověk pozná spoustu nových lidí.
Za dva a půl roku, co mám blog, tak jsem potkala neskutečně moc skvělých blogerů a lidí, za které jsem opravdu ráda. Pokud blogování milujete, je potřeba, nebo není potřeba, ale je to super, když máte nějakou svoji základnu lidí, která s vámi drží, která vám poradí a pomůžeš, když potřebujete.

2) Zlepšíš si slovní zásobu.
Když se podíváte na moje články před dvěma lety a poté se kouknete na ty, které píšu teď, je vidět neskutečný rozdíl v tom, jak jsem se zlepšila ve vyjadřování a popisu věcí, jevů a zážitků. Už se tolik nezadrhávám, nepřemýšlím pět minut nad slovem, které mi právě vypadlo, protože to dokážu říct i jinak. Je to fajn.

3) Zlepšíš si i gramatiku.
K druhému bodu se poutá i trojka. Já jsem měla gramatiku opravdu špatnou. Na základce jsem měla samé 3-4 z pravopisu, když jsem pak pokračovala, stále to nebyla žádná sláva, ona vlastně úplně není i do teď, ale žádné výrazné hrubky snad nepíšu a to jen díky tomu, že jsem psala, psala, když jsem si nebyla jistá, našla jsem si, jak že se to správně píše, tím si to zapamatovala a můžu s klidným srdcem říct, že se konečně dokážu považovat za čecha, protože umím česky.

4) Blog ti slouží jako kniha, kde si ukládáš své myšlenky a nejrůznější zážitky.
Když jedeš na výlet do Anglie, můžeš si napsat článek jak tam bylo, co jste dělali, co jste viděli a podobně, za 5 let si to přečíst a jakoby to prožít znovu. Ony fotky povědí mnoho, ale přečíst si k tomu text, to je k nezaplacení.
Takhle to je se vším. Kocert, fesťák, stanování s kamarády, oslava, akce, nebo prostě jen píšeš o tom, co tě zajímá a co si myslíš, zůstane ti to jako schránka a takhle se i můžeš podívat, jak se tvůj postoj změnil.

5) Naučí tě přenést se přes negativní kritiku.
Pamatuju si doby, kdy jsem z komentáře "máš nechutnej blog, jsi blbá" a podobně inteligentních komentářů byla špatná, ale pak došlo, že to stejně nemá cenu, že jsou lidi hloupý.
A kontruktivní negativní kritika? Naučila jsem se ji přijímat, nenaštvat se a odnést si z ní to nejlepší, to, co mi autor chtěl poradit, co dělám špatně. A to nejen na blogu, ale i v reálném životě.

6) Je to neškodný koníček.
Ustrašení rodiče se nemusí bát, že se ti něco stane a i přesto, že budeš sedět u počítače, tak ti to spoustu dá. (A kvůli blogu také musíš chodit ven, číst, zajímat se o okolní svět.)

7) Přinese ti spoustu potěšení.
Já nevím, jak ostatní, ale když vidím, že se lidem moje tvorba líbí, jsem z toho šťastná a bonusy typu, že se dostane můj článek na hlavní stranu blogu, že se můj blog objeví v blogu dne, toplist mi ukáže krásné číslo návštěv a spousty dalších. Musíme se umět radovat i z maličkostí.

8) Dostáváš spoustu informací a povědomí o problémech, které jsou kolem nás.
Je spousta lidí, kteří se chtějí vyjídřit k dění v naší zemi, celém světě, poznáš názory ostatních, můžeš si udělat svůj vlastní obrázek o dané věci a až se tě někdo zeptá, nebudeš koukat jak chleba z tašky, že vůbec netušíš, co se vlastně děje.

9) Máš možnost vyhrát.
Blog.cz a spousty dalších stránek ti dávají možnost se účastnit všemožných soutěží, které nabízejí krásné ceny. Nebo tu je také spoustu stránek, které ti díky výhře zveřejní článek na webu, který je přece jen navštěvovanější, než tvoje stránka.

10) JE TO PROSTĚ BEZVA
Každý bloger ti potvrdí, že blog je život, blog je super!

Co si myslíš ty?

Přidal/a bys i jiný důvod?

Pokud nesouhlasíš, v čem?


Previous
Next Post »
0 Komentar