Každý potřebuje svoji druhou polovičku


Dnes jsem projížděla články s tématikou "10 důvodů proč nemít kluka"-"15 důvodů proč být zadaná"-"Proč si někoho nenajít?" a podobný stupidní články. Hm, no a jako ovce stupidních článků jsem se rozhodla do toho tématu přispět.

Tak jsem netypicky nesmolila 9 důvodů, proč je vlastně úplně na nic se zahazovat s druhým pohlavím.

Protože k čemu mi najednou bude pocit toho, že mě někdo má opravdu rád, ba i miluje, když jsem to 18 let pořádně neznala?

A proč bych se já najednou měla zajímat o někoho dalšího víc? Chtít vědět i to, že udělal bobek?

Pořád se holit, aby si o mně nemyslel, že žiju s opicema? Pff, to tak.

Naučit se vařit, nebo vůbec celkově někomu vařit? A uklízení?

Budu muset mít čas, dělat si ho na něj, trávit ho s ním, copak už teď nemám téměř žádné volno?

A co jeho kamarádi? Nebudou se mi líbit a já s nimi budu muset trpět.

Nehledě na to, že by měl třeba rodiče, co by se chovali naprosto šíleně. Trávení společných obědů a večeří v křeči a nesympatii? Ne, díky.

Pořád bych musela být dokonalá, upravená, namalovaná a krásná, koho by to bavilo?

No a vzhledem k tomu, že si kluci myslí, že holky prděj fialky a kaděj duhu, tak už bych se v životě necítila pohodlně.


A TEĎ JINAK, Z TOHO DRUHÝHO SOUDKU.

Přece je od pravěku dáno, že se lidé párují, žijí spolu, milují se, dýchají pro sebe, plodí a ve stáří umírají. Článěk měl pouze poukázat na to, jak stupídní jsou tyhle rádoby vtipné články o tom, že přeci nikoho nepotřebuju, jsem svobodná a šťastná sama. BLBOST! Ty holky se stejně otáčejí za páry s myšlenkou a doufajíc, že taky budou cvrlikat a vodit se za ručičky, stejně pláčou u romantických filmů se zmrzlinou, čokoládou nebo brambůrkama. Každý chce mít pocit toho, že ho někdo miluje, že někdo pro ně bude klidně dýchat, plánovat budoucnost.
Když někoho miluješ, opravdu tě zajímá i ten bobek, co udělal a jestli dneska měl oběd.
Jsou v moderní době a je podle mě zcela normální, že holky nebudou chodit jako mamuti a pokud se to nějaké holce líbí, tak ji neovlivní ani příchod přítele. A s tím upravováním? Protějšek tě přece miluje celou, pořád a ne jen dokonale nalíčenou.
Kamarádi když vám nesednou nebo rodiče, tak se holt budete muset přetvařovat nebo snažit o to, aby si vás zalíbili. Když nebudete kráva, určitě i oni se budou chovat dobře, jste polovička jejich kamaráda a syna.

No prostě ostatní jsou blbosti. Netvrďte mi, jak jste šťastné samy, i když se utápíte. Každý potřebuje tu oporu, lásku a všechno, tak si nehrajte na hrdinky a přiznejte si to, že prostě ke štěstí potřebujem chlapa. (ženu, no však víte, prostě tu polovičku)

Tak se mějte, milujte, smějte, užívejte života!

Previous
Next Post »
0 Komentar