Mé nejděsivější sny



Každý z mého okolí už ví, že co se týče spánku a snů, tak nejsem úplně normální. Teda, ještě mě nikdo nepřesvědčil o tom, že brečení, plivání, křičení, spaní s otevřenýma očima nebo chození po pokoji je normální. A tak jsem si připravila šest snů, které mě něčím naprosto odzbrojily, jasně na něco upozornily, nebo mi prostě na rovinu řekly, že jsem blázen.

Málem jsem se utopila

Jednou jsem byla s malým bráškou u rybníku, to místo jsem moc nepoznávala, ale bylo tam krásně. Brácha se rozběhl k vodě, že se půjde koupat. Měl kruh, tak jsem se moc nebála. Což netuším proč, vzhledem k tomu, že jsem vodu neznala, nevěděla jsem, jak je hluboká a nic takového bych v životě nedopustila. Rybník se ale zvětšil, spíš z něj byla taková velká, široká a nekonečná řeka. Unášel ho proud, tak jsem pro něj rychle skočila a vše ustálo, bála jsem se, tak jsem ho raději držela a plavala zpátky k břehu. Jenže když jsem ho držela, byla jsem najednou moc těžká a nedokázala se udržet nad hladinou a začali jsme se topit, jenže už neměl kruh a když bych ho pustila, on by se potopil ke dnu, jenže když bych ho držela, utopili bychom se oba. Takže jsem ho držela a snažila se vynořit a nešlo to strašně dlouho. Po nekonečném zápase, když už jsem neměla sílu a oba jsme umírali, jsem se probudila celá zpocená a ubrečená.

Sériál o tom, jak umřu

Několik dnů po sobě se mi zdálo, že se mě snaží někdo zabít. Pokaždé to byl někdo jiný, pokaždé to bylo nějak jinak a pokaždé to bylo někde jinde.
První sen byl o tom, že mě sledovalo auto, stále mi chodily zvláštní esemesky od anonymů a já se cítila zvláštně. Jednou jsem šla večer domů, už byla tma, šla jsem álejí, když v tom za mnou někdo začal utíkat, já se snažila taky běžet, ale nešlo to, měla jsem strašně těžké a zdřevěnělé nohy, jen jsem se tak šourala, kolem mě chodili lidé a i s normální chůzí byli rychlejší a ten člověk se stále přibližoval, já křičela a nikdo mě neslyšel, pak mě chytil, svázal a odvezl do lesa, kde na mě šel s nožem, než se cokoli stalo, tak jsem se probudila.
Další sen byl o tom, jak mě opět někdo honí a střílí po mně. Když vystřelil poslední kulku, stála jsem naproti němu, najednou všechno bylo ve slowmodu a já viděla, jak proti mě letí kulka a těsně předtím, než mi projela hlavou jsem se opět probudila.
A sny se opakovaly, akorát jsem umírala jinak. Bylo to strašný, bála jsem se jít spát.

Vražda v kostele

Tenhle sen se mi zdál opravdu dávno, ale stále si ho pamatuju a vím, jak jsem se šíleně cítila, protože to byla moje první noční můra a zřejmě začátek toho všeho.
Z kostela se stala hospoda, vypadalo to tam stejně, jen v rohu byla pípa a místo lavic stály stoly a židle. Jednou jsem tam běžela za dědou, ale když jsem tam přišla, viděla jsem, jak u oltáře někoho uvázali na desku, která s ním jela za plátno, kde ho zabili a poté deska opět vyjela, ale se zakrváceným a mrtvým mužem. Všichni se tomu smáli a já začala brečet. Pamatuju si, že jsem stále slyšela takový zvláštní smích, byl děsivý. Vyběhla jsem ven a tam byla jeptiška, která právě pobodala člověka, lidi kolem chodili, viděli to a vůbec jim to nepřišlo divné. Byla jsem ve světě, kde bylo normální zabíjet a týrat lidi, ale jen mně to nepřišlo normální. Bylo to šílený!

Krev místo vody

Šla jsem z pokojíčku do kuchyně, abych si natočila vodu z kohoutku a napila se. Když jsem vodu pustila, cítila jsem železitý zápach a když se podívala do skleničky, místo vody to byla krev. Když jsem si potom napouštěla vanu, opět začala téct krvavá voda a z ní dokonce kusy kůže a svalů. Ve městě řádil vrah, který své oběti rozkouskoval, rozmixoval a dával je do vodovodního potrubí.

Ta holka v mým sklepě

Byl to jediný sen, který jsem si dokázala vysvětlit a viděla jsem na něm, jak se do snů vkládá to, o čem přemýšlíme, co nás trápí a skličuje.
Jeden chlap, naprosto neznámý, mě přivázal ve sklepě k topení, týral mě a musela jsem mu různě sloužit, později jsem nebyla sama a přidala se ke mně ještě jedna žena. Snažila jsem se stále utíkat, ale vždy mě chytil a něco mi provedl. Druhá žena už se ani nesnažila utéct. Jednoho dne jsem to už nemohla vydržet, když odešel, nějakým způsobem jsem se dostala ze sklepa a vzala tu ženu s sebou a utekly jsme. On nás po nějaké době, co jsme se schovávaly v lese a snažily se přežít a vrátit se domů, našel. Já utekla, ji chytil a odvlekl zpět.

A z těch šílených krváků a strašidelných a ošklivých věcí se na chvilku přeneseme do druhé skupiny snů, které se mi zdají a to jsou naprosté magorie.

Porodila jsem kočky

A jak už je z nadpisu jasné, zdálo se mi o tom, že jsem těhotná. Moje těhotenství probíhalo celkem normálně, a když už se blížil termín porodu, šla jsem s prasklou vodou do nemocnice, byla totiž vedle mého domu. Lehla jsme na křeslo a během mrknutí jsem porodila. Když mi měli ukázat miminko, přinesli mi pět malinkých, opravdu malinkých koťat. Já jsem ještě křičela, místo aby mi to bylo divné, že jsou ještě maličkatá a musejí zpátky do bříška.
A po tomhle už si nemyslím, že jsem normální. A kdo taky jo?

Jaký byl váš nejzvláštnější sen?

Previous
Next Post »
4 Komentar
avatar

Tedy, ty sny jsou dost hrozné. Mě se zdají noční můry už třičtvrtě roku a to je pořád samá smrt, akorát pokaždé na jiný způsob. Buď umírám já, nebo lidi, které mám ráda.

Balas
avatar

To bylo jako můj seriál o tom, jak umřu. Zdálo se mi to dlouho, ale už to naštěstí přestalo.
Snad i tobě se přestanou zdát takové dny. :)

Balas
avatar

Já mám kolikrát také docela šílené sny. Seriál o mých vraždách nebo jejich pokusech už čítá mnoho dílů. :D Některé své sny jsem zvěčnila i na svém blogu. Kdyby jsi si je chtěla náhodou přečíst, dej vědět a já ti napíšu odkazy. :D
Jinak přeji krásné svátky! :)

Balas
avatar

Krásné svátky i tobě! A šťastné vkročení do nového roku. :)
Budu ráda, napíšu na blog. :)

Balas