Nejlepší seriály podle Fakynn #1


Když se mě někdo zeptá, jaké jsou moje koníčky, většinou se zamyslím a říkám si "Ty jo, jaký jsou moje koníčky?" a vzpomenu si, že krom dělání blogu, dělání dobrovolnictví, jsou tu seriály, u kterých trávím fakt kotel času, který bych samozřejmě mohla využít úplně jinak a plnohodnotněji. Takže mezi moje koníčky patří i seriály, tak si pojďme ukázat první část mých nejoblíbenějších seriálů.

THE WALKING DEAD

Živí mrtví, seriál, který se mnou je už víc jak 5 let, seriál. Každý díl jsem viděla minimálně 3x, znám všechny postavy, co se kdy stalo, kdy kdo umřel, kdo je jak s kám spojenej, prostě všechno. Když se řekne moje jméno se spojením seriálů, každý z mého okolí přesně ví, co je ta moje topka.

Rick Grimes, policista, kterého postřelili při výjezdu, upadl do komatu a probudil se až době, kdy živí byli mrtví, ale přesto živí. Jeho příběh začíná v Atlantě, kam se rozjel, aby našel svou rodinu. Dostal se mezi skupinu, kde byla i jeho manželka a syn a s nimi poté jede dál hledat místo, kde mohou všichni spokojeně žít. Během cesty potkají nové lidi, ztratí své lidi, pomalu přicházejí na to, jak je moc svět zamořený, co se stalo, jak to funguje a jak musejí fungovat oni, aby mohli přežít.


Příběh, který vždycky dostane, s režijí, která moc ráda nechává čekat půl roku na nové díly v tom nejlepším a nejzajímavějším.

AMERICAN HORROR STORY

Miluju horory a tohle je přesně něco pro mě. Každý série je o něčem jiném, stále se stejnými herci, kteří ale hrají úplně jiné a odlišné role a to je na tom to úžasné!

Jedna série je o nadpřirozenu, duchách, kteří se nemoho dostat dál, ale zůstavají na půdě domu, kde zemřeli, druhá je z prostředí blázince, třetí je o čarodejnicích, čtvrtá o lidskýh zrůdách, kde to vlastně poukazuje na normální lidi, kteří jsou ty zrůdy, pátá o hotelu, kde se vyšetřují záhadné vzaždy, poslední je z lesa, o staré legendě z Roanoka (ta je teda suveréně nejlepší).

THE 100

Nejrychleji shlédnutý seriál, na který jsem se dívala. Je to zase úplně něco jiného, co tu ještě nebylo.

Nukleární katastrofa, která zičila svět, kdy jen 400 lidí, kteří přežili na jedné z 12 vesmírních stanic, se zachránilo a po 3 generae žilo ve vesmíru, kde z čtyř stovek byly čtyři tisíce lidí a jejich životy byly ohroženy. Přestávaly fungovat všechny přístroje, tak seslali 100 mladých lidí na zem, aby zjistili, jestli se tam dá žít.
Stovka bojuje za svůj život, protože na zemi nejsou sami, snaží se najít jídlo a pití, udělat si přístřeší, vytvořit komunitu, jenže se střetnou s druhými, kteří na zemi žijí. Jestli budou žít v míru nebo proti sobě, to je vždy velmi křehké.

TWO BROKEN GIRL

Dvě socky, kdo by neznal tenhle seriál?

Chudá Max a bývalá milionářka Caroline, které přežívají, pracují v bistru a mají obrovský sen, že si vybudují prosperující dortíkárnu, tak na ni šetří. Miluju postavu Max, která je mi svým humorem dost blízká, avžak musíte koukat v originále, český dabing a překlad vtipů je opravdu otřesný. Za mě ale nejlepší oddechový a komediální seriál!

ORANGE IS NEW BLACK

Piper, slušná a chytrá žena, se dostane do vězení, kde pyká za svou mladistvou nerozvážnost. Setká se zde s ženou, díky které se do vězení dostala.

Seriál je o světě žen ve vězení a jejich osudu. Postupně se dozvídáme o životě každé tam, řeší probémy s věznicí, mezi sebou i své vlastní. Je to seriál, který ti řekne všechno tak, jak je, že to není růžový.
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

Máš koukám podobný vkus. :D AHS je dokonalá, i když některé série nejsou tak dobré. Pro mě je asi nejlepší ta první - pamatuju si, že jsem se vážně docela bála a já se většinou nebojím ani u hororů. :D A OINB je taky super, ale přijde mi že začíná maličko upadat. :/

Balas
avatar

Miluju první a tu poslední serie, ty jsou nejlepší. :D Jo, u OITNB si to myslím také, bohužel, ale uvidíme s novou serií. :)

Balas