V co věří děti?

MÝCH 11 DĚTSKÝCH LŽÍ


× Myslela jsem si, že když spolknu semínko, vyroste mi v břiše strom. Ve druhe třídě se mi to stalo a já pak asi hodinu ustavičně brečela, že umřu, protože se strom v břiše se přeci žít nedá.

× Bála jsem se dát klukovi pusu, protože jsem si myslela, že z toho budu mít miminko. Maminka mi totiž říkala, že když se dva pusinkují, mají děťátko.
Já si pak dala pusu s Dominikem z druhe třídy, ve školce, a přišla pak ubrečená za mamou, že se mi teď určitě narodí miminko a že já ho nechci. To už mi to vysvětlovala jinak.

× Když byla bouřka, myslela jsem si, že se andělíčkové perou s čertama.
Vždy jsem fandila andělíčkům, aby uz to přestalo a nebyla bouřka navěky.

× Myslela jsem si, že mě mohou vypnout ovladačem od televize.
Tak jsem je vždy schovala.

× Nikdy jsem nemohla být ve vaně, když se vypouštěla, protože jsem se bála, ze mě to vcucne a ja tam umřu.

× Myslela jsem si, že každou noc užívají plyšáci. Proto jsem si jich vždy vážila, chovala se k nim hezky, čistila jim zuby, dělala jim postýlky, česala je, aby se na mě nenaštvali a v noci mě nezabili.
Nakonec jsem si nechala v posteli jen jednoho a zbytek uložila na skříňě.

× Když jsem poprvé viděla Karlíka a továrnu na čokoládu, myslela jsem si, že továrna opravdu existuje, a tak jsem si na každé Vánoce, Narozeniny, svátky, za vysvědčení přála zlatý kupón.
Dlouho trvalo, než mi to vysvětlili. (Ale čokoláda od Willyho fakt existuje!!! Myslím, že jsem ji zahlédla na candystore.cz, planuji si ji objednat, Hh.)

× Strašně jsem se bála, že když spolknu žvýkačku, tak mi zalepí žaludek a ja nebudu moct už nikdy jíst. Takže umřu. Zase. Pořád jsem umírala, nepřipadá vám?

× Když jsem zavřela oči, myslela jsem si, že mě nikdo nevidí. (Kéž by to fungovalo i teď.)

× Věřila jsem, že opravdu existují princové a princezny, jako byli v pohádkách.
Když jsme pak byli na nějakém zámku, smutnila jsem, že zrovna nejsou doma a já je neuvidím. (Tady se asi zrodila má láska k navštěvování hradů a zámků.)

× Bála jsem se jezdit do skal, jelikož jsem si myslela, že v nějaké škvíře je vchod do pekla a nějaký čert už tam na mě čeká.

Čemu jste věřili vy?

Previous
Next Post »
0 Komentar