ROK 2016

Jako konec roku 2015 jsme i konec roku 2016 strávila s člověkem, který je povahově naprosto jiný, přitom však úplně stejný, jako jsem já. Když poznáte svou #soulmate, tak to prostě víte a jste za ni rádi. Proto děkuji, že i začátek i konec jsem mohla strávit s ni. (A že jsme řádně oslavily společných 14 let.) Takže buďte šťastní za své blízké, važte si jich, milujte je, travte s nimi, co nejvíce času a nebuďte na sebe zbytečně zlí.
Za rok 2016 jsem prošla několika změnami a pořád hledala tu svoji image. Nenašla, tak uvidíme, jak na tom bude rok 2017. Protože není nic lepšího, než když se cítíte dobře, máte se rádi a jste se sebou spokojeni. I když to dělá jen barva vlasů nebo styl oblékání. Ale všichni víme, že musíme být uvnitř vyrovnaní, jako první krok ke šťastnému životu, schránka ve které žijeme, to už je jen ten doplněk.
Vždy si pamatujte, že nikdy nebudete mít jiný domov a nikde nedostanete tolik lásky, jako u vaší rodiny. Může mít milion chyb, může vás jakkoli vytáčet, štvát, můžete se hádat v jednom kuse, můžete se cítit, že už vás dusí a nezvládáte to, ale všechno je jen chvilkové, každý má svoje špatné i dobré stránky a musíme se naučit ostatní tolerovat a respektovat. Milujte svoji rodinu, buďte s ní, nikdy na ni nekašlete, protože je to jediné místo, které se k vám neotočí zády, když celý svět ano.
Mám nejlepší společníky pro budoucích pár let. Kdo nemá rád zvířata, nemůže mít rád ani lidi a tím pádem ani sám sebe. Pomáhejte, budujte domov i pro jiné, než jen pro sebe a své blízké. První kočičku jsme zachránili před 7,5 lety před utopením v potoce, druhou jsme zachránili před necháním někde venku a poslední přírůstek se nám domů dostal potom, co byl předchozí rodinou vykopnut z baráku. Milujte zvířata, buďte k nim hodní, dávejte jim lásku, nikdo vám ji neoplatí tak, jako právě oni. 
(Bella, moje miminko)
(Paní Kolečková a William/Mimik)

A v neposledním nezapomínejte na přírodu kolem vás. Žijete v ní, ne ona ve vás, tak se k ní chovejte hezky. A choďte se projít, čistěte si hlavu, spojte se s tím okolím, je to krása. Není nic krásnějšího, než se jít projít, vnímat život kolem vás.
Žijte si svůj život, dělejto to, co chtěce a užívejte si to! Ať už je to přečtená dobrá kniha, výlet na historickou památku, dovolená, koncert, festival, nová činnost, když chcete, tak jeďte nebo to udělejte a užijte si to! Nikdy nevíte, jestli ta nabídka bude znovu a nepropástli jste svou možnost, jak změnit svůj život, obohatit ho nebo si prostě jen užít den, protože takových dnů může být třeba jen hrstka.

Přeji Vám krásný a šťastný nový rok, užijte si ho, buďte pozitivní a milí, všímejte si lidí, přírody a zvířat kolem sebe, nezlobte se, nehádejte se, nestresujte se zbytečně, vždy to je vyřešit v klidu, bez křiku a slz, bez slov, které by mohly později hodně zranit a vy byste litovali, říkejte radši všechno na rovinu a pamatujte, že upřímnost je to, co vám zlehčí život, protože intriky a lži jsou špatné a nikomu nic dobrého nedají, akorát se do toho zbytečně zamotáte. Proto milujte se, množte se, buďte vděční za každý nový den, který prožijete, buďte rádi, že jste zdraví a děkujte, říkejte svým blízkým, že je máte rádi a mějte rádi i sami sebe, protože se sebou budete žít až do konce. 

Fotky jsem bral ze svého instagramu, pro více fotek stačí kliknout zde.
Previous
Next Post »
18 Komentar
avatar

tyvole já přijdu po dlouhý době na tvůj blog, vidím tam ten konec a mám heart attack. máš štěstí, že se jenom přesouváš!! :D
a tenhle článek je hrozně krásnej a pravdivej!!
najít sám sebe, žít podle toho jak chceme.. jako přijde mi, že letos (nebo už vlastně minulej rok) jsem k tomu konečně nejblíž a pocit k nezaplacení :D
mimochodem všechno nejlepší do tohohle roku!! :))) a ať najdeš tu svojí image ;)

Balas
avatar

Clickbait jako prase. :D Ale děkuji, tohle potěší. :D
To je super, já se hledám a hledat budu, miluju se, ale víš jak, vždy je něco, co ještě nevím. No problematiky myself. :D

I tobě krásný nový rok. :)

Balas
avatar

Moc hezký, takový optimistický článek :D
Hledání sami sebe ve své schránce to si vždy myslím, že mám za sebou... a pak najdu další nedokonalost :D To je takové to hledání na doživotí. :D
Každopádně mě se dle fotek líbíš nejvíc s těmi červenými vlasy! :)
Nevěřím tomu, že to chci napsat... ale čím dýl jsem pryč od rodiny, tím víc jí mám ráda, tím víc si uvědomuju, co jsem nechala doma a "opustia"... ale (teď to příjde) stejně mě to pořád tahne pryč od nich. Každopádně moji rodinu miluji, moji druhou rodinku mám taky ráda. A tak všechno v poho. Je super, že se takhle všichni máme rádi... myyslím jako i ty s tvoji rodinkou :3 To je přece jenom to nejhezčí, co mužeš mít. :3

Hah, s těma kočkama a láskou zpět (víš jak to je... teda doufám, že tu "vděčnost" neukazujou jenom kočky naší rodiny). Ale jo, každý musí mít rád zvířata. :)) Někdy jsou mnohem lepší, než lidi. :)
No, moc hezký článek! :)
Hodně štěstí do nového roku! Ať se ti daří. :)
DENYII

Balas
avatar

Díky moc. :)
Jo, mám to podobně, nebo když už si myslím, že vím, co chci a jak to chci, tak se najde něco, co chci najendou víc a dělat jinak, než doposud, ale člověk by se měl vyvíjet, pracovat na sobě a poznávat své nové a nové já, své zákoutí, sílu a vše, co doposud nepoznal.
Já se těším, až od rodiny odejdu, zní to hrozně, ale chci svůj život. Miluju je, ale když bude jezdit k nim an návštěvy a svůj domov budu mít jinde, budu šťastnější. :)
Samozřejmě že nekazují, láska je všude a člověk ji musí vnímat. Spíš šlo o to, že zvíře ti nebude předstírat lásku, neumí to, proto jsem použila tu "upřímnou a čistou" lásku.

I tobě jen to nejlepší a ať se daří! :)

Balas
avatar

Veľmi pekne napísaný článok <3 a to všetko je čistá pravda. Rodina nadovšetko, ľúbiť zvieratká a užívať si chvil tak, ako si to predstavujeme,pretože nič sa nedá vrátiť späť :) Aj s tou schránkou súhlasím. Krásne. Prajem ti šťastný nový rok a veľa optimizmu do neho :)

Balas
avatar

Děkuji za krásný komenář. :)
I tobě přeji krásný nový rok! :)

Balas
avatar

Krásný fotky :) nebylas předtím na Blog.cz? Protože ten obrázek v záhlaví dělalo moje SBéčko Kačka v layoutu :)

Balas
avatar

Byla jsem na blog.cz a záhlaví Kačka opravdu nedělala, to je stáhlé z weheartit, ale asi jsi viděla můj vzhled z blogu fakynn.blog.cz

Balas
avatar

Máš za sebou krásny rok:) Všetko dobré do toho nového:)

Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

Balas
avatar

Krásně napsané. :) V těch slovech je kus pravdy. Ale nejsmutnější na tom je, že člověk si důležitost věcí uvědomí, až mnohé z nich ztratí.
Je dobře, že sis Silvestr a Nový rok užila, neboť "jak na Nový rok, tak po celý rok"
Mimo jiné, moc pěkné fotky. :)

Balas
avatar

Děkuji moc. :)
Ano, je to smutné, lidi by si měli uvědomovat to, co mají, stále a připomínat si to a děkovat, ne to brát jako samozřejmost. :)

Balas
avatar

Zachránce kočičáků vždycky vidím ráda ♥ A fontánku teda doporučuji :D

Balas
avatar

Dobře, budu po ní koukat a za odměnu jim ji pořídím. :D

Balas
avatar

Hezky a pozitivni clanek. Je nutny si uzivat co mame, i kdyz je to nekdy tezky. Viz muj clanek o depkach na Frogosu. Ano, pratele a rodina je zaklad pohodovyho zivota. Vse ostatni je podruzny. Vcetne image. :D

Balas
avatar

Děkuji moc. :)
Ještě jsem ho nečetla, ale ani nevím, jestli chci, číst o depkách, když sama naštěstí žádnou nemám, pokud nepočítám to že "SAKRA ZA CHVILI MATURUJU A UMÍM HOVNO", tak nemám. :D
No jo, o image, litostihodném životě, přátelích a podobně, o tom bychom mohli mluvit ažaž. :D

Balas
avatar

Budete mít vlastní rodinu, vlastní děti, a ty od Vás odejdou... jakpak se budete cítit?
Rodiče své děti milují (i Vaši rodiče Vás milují, jinak byste nemohla být tak "textově a názorově" příjemná) a když ty děti od nich odejdou, smutní. Mějte to na paměti.
Milan

Balas
avatar

Já neříkám slova proti tomu, že by mne matka nemilovala, jen se chci starat o svůj život a žít ho sama, aniž bych se otáčela na to, co je doma, ale starala se o to, co je u mě doma a s mým životem. Myslím, že tohle má každý. I moje matka to měla a měl jste to i vy. Nebo jste do teď u maminky?

Balas